چرا زنان بیشتر از مردان تسخیر می شوند؟


به نام خدا

 

تسخیر شیطانی زمانی صورت می گیرد که یک روح یا دیگر انواع انرژی منفی، ذهن (احساسات یا افکار) و خرد (توانایی تصمیم گیری) را ، با ادغام با شعور فرد او را کنترل کنند. در نتیجه، در آن صورت اعمال فرد را نیز کنترل می کنند.

 

 

نسبت جذب انرژی منفی برای مونث 70 درصد و برای مذکر 30 درصد است 

هورمون ها در بدن زنان مداوم تغییر می کنند و از این رو حساسیت بیشتری را بوجود می آورد. این حساسیت؛ در بدن انرژی های ناراحت کننده را جذب می کند.

در مقایسه با زنان، تغییرات هورمونی کمتری در بدن مردان با گذشت زمان روی می دهد. در نتیجه مردان کمتر حساس هستند و احتمال کمتری وجود دارد که انرژی های ناراحت کننده جذب بدن آنها بشوند.

 

 

روی عکس کلیک کنید تا بزرگ شود

به طور کلی زنان سرنوشت بیشتری دارند که با آن مواجه شوند. زمانی که حساب بده و بستان انباشته شده ی فرد که به علت کارمای – karma اختیاری فرد بوجود می آید یا (اعمال فرد از تولدهای پیشین و حساب بده و بستان) بیشتر باشد، آنگاه فرد به عنوان یک زن متولد می شود.

به طور کلی مردان در مقایسه با زنان، سرنوشت کمتری دارند که به آن تن در دهند. زیرا حساب بده و بستان انباشته شده که به علت کارمای اختیاری فرد یا کارماهای (اعمال) تولدهای پیشین و حساب بده و بستان مردان در این زندگی نسبت به کارماها و حساب بده و بستان زنان کمتر است.

به علت اینکه زنان در مقایسه با مردان احساساتی تر هستند و سرنوشت بیشتری برای مقابله دارند، تعداد کمتری از زنان به مقام قداست دست پیدا می کنند. آنها باید تمرین معنوی زیادی انجام دهند تا به مقام قداست دست یابند.با این همه، مدت دستیابی به مقام قداست با توجه به فرد فرق می کند. عواملی چون سطح معنوی، تمرین معنوی گذشته، ناراحتی، سرنوشت و غیره همگی در تعیین سرعت پیشرفت نقش دارند. اگر یک زن تلاش  زیادی بکند می تواند از نظر معنوی سریع تر از یک مرد پیشرفت کند.

برای محافظت یا رهاسازی خودمان از تسخیر، می توانیم مراحل زیر را انجام دهیم:

  1. انجام تمرین معنوی
  2. انجام درمان های  شفابخش معنوی
  3. مشورت و راهنمایی خواستن از کسانی که سطح معنوی بیشتری دارند
  4. پیوسته تلاش کردن برای از بین بردن عیوب شخصیتی و از بین بردن نفس

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: